Tuesday, March 24, 2015

Як підготувати велосипед до зими?

Зовсім недавно ви заходили в веломагазин, щоб купити велосипед , свого залізного друга. За велосипедними прогулянками ви й не помітили, що на дворі вже осінь, і ось-ось нагряне зима. Якщо ви не любитель зимових покатушек, то велосипед краще законсервувати до літа. Як зберігати двоколісний транспорт так, що б у наступному сезоні вам не довелося купити новий велосипед? Є кілька нескладних правил підготовки велосипеда до зими.

Для початку потрібно визначиться з місцем зберігання велосипеда зимою.
Найкраще місце для велосипеда взимку, це приміщення з постійним температурним режимом і невеликою вологістю. Ваша квартира, наприклад, є ідеальним місцем для зберігання велосипеда зимою. Якщо ви не хочете захаращувати свою квартиру, то місцем зберігання може стати балкон або гараж. Важливо запам'ятати що полімерним частинам вашого велосипеда, таким як покришки, гріпси, сорочки тросів, шкодить холод і сонячне світло. А для металевих частин небезпечна вологість.

Найкраще зберігати велосипед в підвішеному стані. Це необхідно, що б уникнути тиску на колеса і не допустити пасивного зносу гуми. Якщо такої можливості немає, то необхідно один раз на місяць підкачувати колеса і прокручувати їх на півоберта вперед, щоб уникнути тривалої статичної навантаження.

Перед тим як поставити велосипед на зимову стоянку ретельно вимийте і висушіть його. Огляньте його на предмет поломок і зносів. Якщо є така можливість, то краще всього перебрати всі підшипники і замінити мастило. Отмойте і змастіть ланцюг - це захистить її від іржі. Також необхідно зняти з велосипеда всі електронні аксесуари (освітлювачі, акумулятори) і зберігати їх окремо.

При дотриманні цих простих правил, ви можете бути спокійні за свій велосипед.

1 comment:

  1. Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене добра довірена кредитна компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги у позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ти також можеш бути врятованим. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ReplyDelete

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини fitoonko.com.ua flexont.com forever.6te.net foksik.ru food.72tv.ru forex4women.ru forsaj-avto.ru fitboss.ru forum.friendship.com.vn forum.evony.com